GrBusinessForum
Η ελληνική κοινότητα του επιχειρείν


Πού χάνουν τη μάχη οι μεγάλες αλυσίδες από τα ψιλικατζίδικα

0 likes  
Διόλου μικρή δεν είναι τελικά η λεγόμενη μικρή λιανική –περίπτερα, μίνι μάρκετ, καταστήματα ψιλικών– καθώς τα στοιχεία δείχνουν ότι εκεί πραγματοποιείται το 40% του τζίρου των βασικών προϊόντων σούπερ μάρκετ. Το γεγονός, άλλωστε, ότι η διείσδυσή της παραμένει υψηλή στις αγοραστικές συνήθειες των ελληνικών νοικοκυριών, την καθιστά ελκυστική και για τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, πολλές εκ των οποίων έχουν ενσωματώσει στο δίκτυό τους τέτοιου τύπου καταστήματα, τα οποία λειτουργούν σχεδόν αποκλειστικά με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchising). https://www.kathimerini.gr/1062929/article/oikonomia/epixeirhseis/poy-xanoyn-th-maxh-oi-megales-alysides-apo-ta-yilikatzidika
03-02-2020 10:26 Παράθεση
Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός
0 likes  

Τα ψιλικατζίδικα κρατάνε ακόμη γερά, και μακάρι να κρατάνε όσο πιο πολύ μπορούν, γιατί πολλοί έχουνε αποσύρει τα αυτοκίνητα τους και δε μπορούν να πάν σούπερ μάρκετ για μαζικά ψώνια. Επίσης, ο μέσος όρος ηλικίας στη ώρα μας μεγαλώνει και το ποσοστό των ηλικιωμένων είναι αυξημένο, που οι περισσότεροι δε μπορούν να πάν σούπερ μάρκετ για ψώνια. 

Και φυσικά οι 2 βασικότεροι λόγοι είναι ότι ο ψιλικατζής είναι δικός μας άνθρωπος και είναι ανοιχτός όλες τις ώρες που μας βολεύουν (όπως Κυριακές, 10 το βράδυ, κλπ)

03-02-2020 16:31 Παράθεση



Απάντηση: