GrBusinessForum
Η ελληνική κοινότητα του επιχειρείν


Αυξάνονται οι αλυσίδες που ανοίγουν καταστήματα για πωλήσεις σε επαγγελματίες

0 likes  

Η μία μετά την άλλη  μεγάλες αλυσίδες λιανικής αρχίζουν να ανοίγουν καταστήματα τους προκειμένου να πουλάνε σε επαγγελματίες εκμεταλλευόμενες το «παραθυράκι» που άνοιξε η τελευταία ΚΥΑ. Η τελευταία ορίζει ότι υπό προϋποθέσεις «επιχειρήσεις που λειτουργούν με πολλαπλές δραστηριότητες (ΚΑΔ), συνεχίζουν τη λειτουργία τους» ως προς τις δραστηριότητες που δεν συμπεριλαμβάνονται στους ΚΑΔ που έχουν ανασταλεί.

Μόλις χθες ήταν η σειρά της ΠΛΑΣΙΟ να ανοίξει δώδεκα επιλεγμένα καταστήματα για να εξυπηρετεί τους επαγγελματίες πελάτες της, μία κίνηση που φαίνεται ότι ενεργοποιεί τα αντανακλαστικά και των υπολοίπων μεγάλων «παικτών» του κλάδου που ήδη, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, σκέφτονται σοβαρά να ακολουθήσουν ανάλογη πρακτική.

Μεταξύ των  των αλυσίδων που έσπευσαν πρώτες να ανοίξουν  τις πόρτες των καταστημάτων τους για επαγγελματίες – πελάτες είναι επίσης η Praktiker, η Leroy Merlin, η ΚΑΥΚΑΣ καθώς και η ΙΚΕΑ στο κατάστημα της Λ. Κηφισού.

Οι όροι

Πηγές από το υπ. Ανάπτυξης πάντως υπογραμμίζουν ότι δεν μπορεί να υπάρξει πώληση οποιουδήποτε προϊόντος που ανήκει σε ΚΑΔ που βρίσκεται σε αναστολή λόγω των έκτακτων μέτρων κατά του COVID 19. 

Με βάση την ΚΥΑ, προκειμένου να επιτραπεί η είσοδος σε κάποιον επαγγελματία – πελάτη θα πρέπει αυτός να επιδείξει βεβαίωση άδειας κυκλοφορίας επιτηδευματία / ελ. επαγγελματία / μέλους διοίκησης απ’ το Π.Σ. Εργάνη ή Εκτύπωση των στοιχείων μητρώου του από το Taxisnet ή Δελτίο Επαγγελματικής Ταυτότητας.

Σύμφωνα με την ΚΥΑ «απαγορεύεται η παρουσία μη επαγγελματία αυτοτελώς ή ως συνοδού άλλου επαγγελματία».


Για οποιαδήποτε αγορά θα εκδίδεται μόνο τιμολόγιο.

Η προσέλευση των επαγγελματιών-αγοραστών γίνεται με τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων περί μάσκας, χρήσης απολυμαντικού κατά την είσοδο και τήρησης ελάχιστης απόστασης ενάμισι (1,5) μέτρου.

Η αναλογία επαγγελματιών-αγοραστών στον χώρο έκθεσης των επιχειρήσεων είναι 4:200 (άτομα/τ.μ.). Στα σημεία τιμολόγησης τηρείται απόσταση ενάμισι (1,5) μέτρου μεταξύ των πελατών και μεταξύ υπαλλήλων και πελατών.

Πηγή: https://www.newmoney.gr

08-12-2020 09:33 Παράθεση
Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός



Απάντηση: