GrBusinessForum
Η ελληνική κοινότητα του επιχειρείν


Πρέπει να έχεις ένα site

0 likes  

-Πρέπει να έχεις ένα site.

-Μα τι να το κάνω; είμαι ταξιτζής, είμαι μπογιατζής, έχω μαγέρικο...

-Το μεγάλο πρόβλημα του πελάτη είναι «σε τι άνθρωπο θα πέσω;». Πρέπει να μπορείς να δείξεις ένα ανθρώπινο πρόσωπο τουλάχιστον.

-Μα έχω facebook, twitter, linkedin... δεν φτάνουν;

-Δεν έχεις όμως έλεγχο, κάτι μπορεί να στραβώσει κι όλος σου ο κόπος να χτίσεις πελατεία να χαθεί από τη μία μέρα στην άλλη.


-Μα να κάθομαι να συντηρώ ένα site που μπορεί κανένας να μην το βρει;

-Το site είναι «τα κεντρικά», το σημείο αναφοράς. Το site κατευθύνει προς τα media και τα media προς το site. Ένα πήγαινε-έλα που πρέπει να χαραχθεί στο μυαλό του πελάτη, για να έχεις συνεχή παρουσία στην αγορά.

--------

Ακούω απόψεις περί του θέματος




20-02-2020 19:49 Παράθεση
0 likes  
Παράθεση από Marco Polo, 20-02-2020 19:49:

-Πρέπει να έχεις ένα site.

-Μα τι να το κάνω; είμαι ταξιτζής, είμαι μπογιατζής, έχω μαγέρικο...

-Το μεγάλο πρόβλημα του πελάτη είναι «σε τι άνθρωπο θα πέσω;». Πρέπει να μπορείς να δείξεις ένα ανθρώπινο πρόσωπο τουλάχιστον.

-Μα έχω facebook, twitter, linkedin... δεν φτάνουν;

-Δεν έχεις όμως έλεγχο, κάτι μπορεί να στραβώσει κι όλος σου ο κόπος να χτίσεις πελατεία να χαθεί από τη μία μέρα στην άλλη.


-Μα να κάθομαι να συντηρώ ένα site που μπορεί κανένας να μην το βρει;

-Το site είναι «τα κεντρικά», το σημείο αναφοράς. Το site κατευθύνει προς τα media και τα media προς το site. Ένα πήγαινε-έλα που πρέπει να χαραχθεί στο μυαλό του πελάτη, για να έχεις συνεχή παρουσία στην αγορά.

--------

Ακούω απόψεις περί του θέματος



Έχω κάποιες ενστάσεις σε αυτό. Έτσι νόμιζα και εγώ, ώσπου έπεισα μία καλή μου φίλη που ασχολείται με βιτρό, αν φτιάξει ένα σαιτ με δείγμα της δουλειάς της και τα συναφή (επικοινωνία για παραγγελίες, κλπ). Δεν πήρε ούτε μία παραγγελία και η επισκεψιμότητα της ήταν σχεδόν μηδαμινή. Βέβαια κρατάω μια πισινή επειδή αυτό συνέβη πριν χρόνια (πριν το 2010) όπου τα σοσιαλ δεν ήταν τόσο διαδεδομένα, ίσως σήμερα να τραβούσε πολύ κόσμο από αυτά και να ήταν διαφορετικά. Μου έχει μείνει όμως αρνητική εικόνα αυτό στο μυαλό μου.

Δεύτερον, για πολλά είδη Καταστημάτων-Επιχειρήσεων, οι λογαριασμοί στα σόσιαλ παραείναι αρκετοί και δε φαίνεται να έχουν ανάγκη από κάτι άλλο. Στη σελίδα τους στο facebook έχουν ότι ακριβώς θα έβαζαν και σε προσωπική τους ιστοσελίδα, όπως μενού καταστήματος, προιόντα, κλπ. Ακόμα και σινεμά έχω δει που η σελίδα του στο fb είναι υπεραρκετή για να δεις τι ταινίες έχει, και αυτή είναι που βγαίνει πρώτη στο google όταν κάνεις αναζήτηση.

Γενικά είμαι θετικός στο να έχει κάποιος όλο το πακέτο, κάποια όμως είναι τελείως αναγκαία και κάποια όχι, εξαρτάται από την επιχείρηση. 

Σίγουρα όμως τα σόσιαλ είναι καταλυτικά όσο αφορά το μαρκετινγκ και την προώθηση.

20-02-2020 20:31 Παράθεση
0 likes  
[quote] Παράθεση από Marco Polo, 20-02-2020 19:49:

-Πρέπει να έχεις ένα site.

-Μα τι να το κάνω; είμαι ταξιτζής, είμαι μπογιατζής, έχω μαγέρικο...

-Το μεγάλο πρόβλημα του πελάτη είναι «σε τι άνθρωπο θα πέσω;». Πρέπει να μπορείς να δείξεις ένα ανθρώπινο πρόσωπο τουλάχιστον.

-Μα έχω facebook, twitter, linkedin... δεν φτάνουν;

-Δεν έχεις όμως έλεγχο, κάτι μπορεί να στραβώσει κι όλος σου ο κόπος να χτίσεις πελατεία να χαθεί από τη μία μέρα στην άλλη.


-Μα να κάθομαι να συντηρώ ένα site που μπορεί κανένας να μην το βρει;

-Το site είναι «τα κεντρικά», το σημείο αναφοράς. Το site κατευθύνει προς τα media και τα media προς το site. Ένα πήγαινε-έλα που πρέπει να χαραχθεί στο μυαλό του πελάτη, για να έχεις συνεχή παρουσία στην αγορά.

--------

Ακούω απόψεις περί του θέματος



Συμφωνώ. Και όχι μόνο να έχεις, αλλά είμαι υπέρ και της διαφήμισης, που είναι σχετικά φθηνή στα social media. 

Πρόσφατα έτρεξα μία αγγελία δοκιμαστικά για το σαιτ μας, και με 5 ευρώ, είδαν την αγγελία πάνω από 3.000 άτομα στο προφίλ τους.

Αναλογικά με ένα 50ρικο, σε βλέπουν 30.000 άτομα, που είναι ένα σημαντικό δείγμα. Και μου αρέσει που όλα γίνονται εύκολα, γρήγορα και πολύ ευέλικτα.

20-02-2020 23:00 Παράθεση
0 likes  

Παράθεση από Kostas57, 20-02-2020 20:31:

Έχω κάποιες ενστάσεις σε αυτό. Έτσι νόμιζα και εγώ, ώσπου έπεισα μία καλή μου φίλη που ασχολείται με βιτρό, αν φτιάξει ένα σαιτ με δείγμα της δουλειάς της και τα συναφή (επικοινωνία για παραγγελίες, κλπ). Δεν πήρε ούτε μία παραγγελία και η επισκεψιμότητα της ήταν σχεδόν μηδαμινή. Βέβαια κρατάω μια πισινή επειδή αυτό συνέβη πριν χρόνια (πριν το 2010) όπου τα σοσιαλ δεν ήταν τόσο διαδεδομένα, ίσως σήμερα να τραβούσε πολύ κόσμο από αυτά και να ήταν διαφορετικά. Μου έχει μείνει όμως αρνητική εικόνα αυτό στο μυαλό μου.

Δεύτερον, για πολλά είδη Καταστημάτων-Επιχειρήσεων, οι λογαριασμοί στα σόσιαλ παραείναι αρκετοί και δε φαίνεται να έχουν ανάγκη από κάτι άλλο. Στη σελίδα τους στο facebook έχουν ότι ακριβώς θα έβαζαν και σε προσωπική τους ιστοσελίδα, όπως μενού καταστήματος, προιόντα, κλπ. Ακόμα και σινεμά έχω δει που η σελίδα του στο fb είναι υπεραρκετή για να δεις τι ταινίες έχει, και αυτή είναι που βγαίνει πρώτη στο google όταν κάνεις αναζήτηση.

Γενικά είμαι θετικός στο να έχει κάποιος όλο το πακέτο, κάποια όμως είναι τελείως αναγκαία και κάποια όχι, εξαρτάται από την επιχείρηση. 

Σίγουρα όμως τα σόσιαλ είναι καταλυτικά όσο αφορά το μαρκετινγκ και την προώθηση.


Ξέρεις αν έκανε ενέργειες η φίλη σου για να προωθήσει το site της; Αν δεν έχουν εφαρμοστεί κάποιες αρχές SEO (Search Engine Optimization) πώς θα το βρει ο google και οι άλλες μηχανές αναζήτησης; Αν το έφτιαξε και το άφησε απλά να υπάρχει ήταν επόμενο να μην το δει κανείς.

Τώρα για τους άλλους στο facebook: σκέπτονται βραχυπρόθεσμα δηλ. πώς θα κάνουν πωλήσεις τώρα και δεν έχουν κανένα πρόγραμμα ανάπτυξης επιχείρησης σε βάθος χρόνου. Θα κυνηγάνε μια ζωή πελάτες, αντί να χτίσουν κανονικό πελατολόγιο. Αν τη σελίδα τους την επισκιάσει ή τη ρίξει με δόλιο τρόπο κάποιος ανταγωνιστής έσβησαν.

Ένας καλός επιχειρηματίας χτίζει φήμη και βλέπει τον πελάτη σαν μόνιμο αγοραστή. Πρέπει να έρχεται ταχτικά και να σου φέρνει κι άλλους. Αν κάποιος σε δυσφημίσει κι αρχίσουν να αραιώνουν οι πελάτες, αυτούς που έφυγαν έχεις άλλον τρόπο να τους ξαναμαζέψεις;

Επίσης πρέπει να διαφημίζεσαι με διάφορους τρόπους. Πας ας πούμε σε επαγγελματική έκθεση και δίνεις την κάρτα σου. Τι site θα έχει επάνω για να σε γνωρίσει ο άλλος καλύτερα; Ας πούμε είσαι οινοποιός και ψάχνεις partners, εμπόρους, μεγάλους αγοραστές. Θα τους δείξεις την URL από τη σελίδα στο FB και περιμένεις να σε πάρουν στα σοβαρά;

Άσε που μια πλατφόρμα που είναι σήμερα στα χάι της, μπορεί αύριο να εξαφανιστεί ή για κάποιο λόγο να γίνει ασύμφορη. Το myspace που ήταν πρώτο βυθίστηκε. Το κοινωνικό δίκτυο του Google πάει κι αυτό. Το youtube πάει να επισκιαστεί από το tiktok που έχει καλύτερο αλγόριθμο για views, κλπ. Κι αν δημιουργηθεί πρόβλημα δεν έχεις κανέναν έλεγχο. Αν σου μπλοκάρουν το λογαριασμό για κάποιο χρονικό διάστημα και κάνεις business με αυτόν έχεις απώλεια κερδών και μπορεί να χάσεις πελάτες. Την έπαθαν πολλοί. Ασε που είσαι άνθρωπος και μπορεί να κάνεις κάποια στιγμή ένα στραβοπάτημα. Να πεις κάτι που δεν είναι politically correct, να παραπονεθεί κάποια κοινωνική ομάδα και να σου μπλοκάρουν τη σελίδα.

Μόνο με δικό σου site κάνεις σωστές δουλειές. Τα σόσιαλ μήντια πρέπει να τα βλέπεις σαν δορυφόρους του site σου. Αλλιώς είσαι στο έλεος της τύχης.

21-02-2020 01:36 Παράθεση
0 likes  
Παράθεση από Kostas57, 20-02-2020 20:31:

Έχω κάποιες ενστάσεις σε αυτό. Έτσι νόμιζα και εγώ, ώσπου έπεισα μία καλή μου φίλη που ασχολείται με βιτρό, αν φτιάξει ένα σαιτ με δείγμα της δουλειάς της και τα συναφή (επικοινωνία για παραγγελίες, κλπ). Δεν πήρε ούτε μία παραγγελία και η επισκεψιμότητα της ήταν σχεδόν μηδαμινή. Βέβαια κρατάω μια πισινή επειδή αυτό συνέβη πριν χρόνια (πριν το 2010) όπου τα σοσιαλ δεν ήταν τόσο διαδεδομένα, ίσως σήμερα να τραβούσε πολύ κόσμο από αυτά και να ήταν διαφορετικά. Μου έχει μείνει όμως αρνητική εικόνα αυτό στο μυαλό μου.

Δεύτερον, για πολλά είδη Καταστημάτων-Επιχειρήσεων, οι λογαριασμοί στα σόσιαλ παραείναι αρκετοί και δε φαίνεται να έχουν ανάγκη από κάτι άλλο. Στη σελίδα τους στο facebook έχουν ότι ακριβώς θα έβαζαν και σε προσωπική τους ιστοσελίδα, όπως μενού καταστήματος, προιόντα, κλπ. Ακόμα και σινεμά έχω δει που η σελίδα του στο fb είναι υπεραρκετή για να δεις τι ταινίες έχει, και αυτή είναι που βγαίνει πρώτη στο google όταν κάνεις αναζήτηση.

Γενικά είμαι θετικός στο να έχει κάποιος όλο το πακέτο, κάποια όμως είναι τελείως αναγκαία και κάποια όχι, εξαρτάται από την επιχείρηση. 

Σίγουρα όμως τα σόσιαλ είναι καταλυτικά όσο αφορά το μαρκετινγκ και την προώθηση.


Φίλε μου και μόνο που αναφέρεσαι σε περίοδο πριν το 2010, αυτό αρκεί. Το ιντερνετ και ιδίως τα σόσιαλ έχουν αλλάξει πολύ από τότε. Τώρα εστιάζουν πάρα πολύ στις σελίδες και στα γκρουπ, έχει μπει πολύ περισσότερος κόσμος, όλοι πλέον έχουν σμαρτφον, κ.ο.κ.

Για το θέμα του νήματος, συμφωνώ πως είναι απαραίτητο το σαιτ για κάθε σοβαρή επιχείρηση, με μία μικρή εξαίρεση κάποια φαγάδικα, που η ιστοσελίδα τους δεν έχει να τους προσφέρει κάτι παραπάνω από μία σελίδα στο facebook, ή στο tipadvisor και επιπλέον τα τελευταία δύο έχουν τη δυνατότητα σχολίων και κριτικών που είναι πολύ σημαντικά για τους πελάτες τους, δηλαδή κάποιος που έχει καλές κριτικές, καλύτερα να έχει μόνο facebook-tripadvisor παρά μόνο σαιτ.

21-02-2020 09:52 Παράθεση
0 likes  

Συμφωνώ. Δε νοείται σοβαρή επιχείρηση να μην έχει δική της ιστοσελίδα τη σήμερον ημέρα. Ασχέτως social media

22-02-2020 11:47 Παράθεση
0 likes  

Οπωσδήποτε χρειάζεται site δικό σου. Χτυπάει άσχημα το να μην έχεις.

22-02-2020 15:33 Παράθεση
0 likes  

Με τι φτιάξατε/σκοπεύετε να φτιάξετε το site σας; Εγώ με wordpress το οποίο εγκαθιστώ μόνος. Για όποιον δεν τα καταφέρνει με την εγκατάσταση, σχεδόν όλοι οι πάροχοι hosting έχουν σύστημα εγκατάστασης του wordpress με μερικά κλικ. Μετά, μέσα από το dashboard του site, διαλέγεις και τα plugins που χρειάζονται για τη δουλειά σου. Τώρα για την εμφάνιση του site, είτε χρησιμοποιείς το προεπιλεγμένο theme, είτε πας και ψάχνεις κανένα άλλο, πάλι μεσα από το dashboard.

Τώρα όποιος δεν το έχει καθόλου με συντήρηση site ή θέλει να κερδίσει χρόνο μπορεί να πάει κατευθείαν στο https://wordpress.com/ ή στο https://wix.com/

και να φτιάξει ένα site επιτόπου γιατί τα προγράμματά τους συμπεριλαμβάνουν και hosting. Δεν έχεις τόση αυτονομία και μακροπρόθεσμα βγαίνει πιο ακριβό, αλλά για αρχάριους καλά είναι.

22-02-2020 16:32 Παράθεση
0 likes  

Εμένα μου το έφτιαξε ο ανιψιός μου που είναι η δουλειά του. Δεν έχω ιδέα πως το έφτιαξε, αλλά είμαι ικανοποιημένη. Και ότι αλλαγές χρειάζεται, αυτόν λέω και μου τις φτιάχνει.

Τα υπόλοιπα τα δουλεύω εγώ σόσιαλ, μπουκινγκ, κλπ

22-02-2020 19:26 Παράθεση
1 likes insurance_guru  

Μετά το θέμα είναι πώς αποκτάς και συντηρείς μία πελατεία. Όπως είπα βάζω στο κέντρο προώθησης της επιχείρησης το επαγγελματικό site κι όχι τα μήντια.

Δεν μπορείς να είσαι καλός σε όλα τα μήντια και πρέπει να διαλέξεις κάποια και να κάνεις καλή δουλειά. Κανονικό μάρκετινγκ για να κερδίσεις πελάτες. Εκεί μπορεί να προκύψουν προβλήματα:

1. οι ανταγωνιστές που ψάχνουν πατήματα για να σου κάνουν αναφορά και να σου μπλοκάρουν έστω και πρόσκαιρα το λογαριασμό ή την επαγγ. σελίδα, και 2. η αποδοτικότητα του δικτύου που είναι ρευστή, δηλαδή πόσους πελάτες έχεις στην τελική από όλες αυτές τις προσπάθειες που κάνεις κι αν αξίζει να εστιάσεις σε αυτό το δίκτυο ή σε κάποιο άλλο.

Επομένως δεν συμφέρει να χτίζεις πελατολόγιο σε ένα δίκτυο και να εγκλωβίζεσαι σε αυτό. Τα δίκτυα είναι για να μαζεύεις πελάτες, να τους πας στο site σου και να βρεις τρόπο να τους κρατάς. Φαντάσου να ποντάρεις στο youtube κάνοντας κανάλι και όταν αρχίσεις να μεγαλώνεις να σου την πέφτουν τα μποτάκια ανταγωνιστών με αρνητικά σχόλια κάθε μέρα σπέρνοντας την αμφιβολία για την αξιοπιστία σου.

Ή να διαπιστώσεις ότι στο tiktok έχεις 10πλάσια views. Θα κάθεσαι ακόμα να παιδεύεσαι με youtube?

Ή κάθε φορά που θα ανακαλύπτεις ένα νέο αποδοτικό μήντιουμ, θα επεκτείνεσαι και σε αυτό κρατώντας όλα τα προηγούμενα και στο τέλος θα γίνεσαι χίλια κομμάτια να τα προλάβεις όλα, επειδή έχεις followers σε 15 μεριές; Προφανώς καθώς προστίθενται καινούργια μήντια, θα πρέπει να επανεξετάζεις την κατάσταση και να αποφασίζεις σε ποια θα εστιάσεις, σε ποια θα έχεις απλή παρουσία, σε ποια θα αλλάξεις στρατηγική και ποια θα τα απορρίψεις τελείως.

Τώρα πώς κρατάς τον κόσμο στο site παίζει ρόλο τι μέσο σου ταιριάζει καλύτερα:

-blog με θέματα και προσφορές που τους ενδιαφέρουν και στο οποίο θα γράφουν σχόλια καθώς και κουμπια για sharing στα δίκτυα

-emailing list χρησιμοποιώντας κάποια υπηρεσία πχ mailchimp Δηλαδή το άρθρο του μπλόγκ ή ένα σύνολο άρθρων να τους αποστέλνονται με email

-forum για συζήτηση, όπου επεμβαίνεις πότε πότε όταν κάνει κοιλιά.

-κανάλι youtube με κλειστά σχόλια και δημοσίευση του βίντεο στο blog του site. To youtube παραπέμπει στο blog ή στο forum για περαιτέρω συζήτηση.

Εμένα πάνω κατω αυτό είναι το πλάνο για τη δική μου δουλειά (vip services). Blog είναι standard κι αντί forum έβαλα groups γιατί με βολεύει καλύτερα. Emailing list δεν χρειάζομαι, γιατί έχει ήδη ενημέρωση με εμέιλ το site μου. Για τα μήντια είμαι στο τεστάρισμα αποδοτικότητας. Το facebook βέβαια λόγω των στοχευμένων διαφημίσεων είναι προτεραιότητα.

Γράψτε αν θέλετε, τι πλάνο σκέφτεστε να κάνετε.

22-02-2020 21:09 Παράθεση



Απάντηση: